.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی دوشنبه



معاون وزير دادگستري و رئيس سازمان تعزيرات حكومتي گفت : « دكتر احمدي نژاد مالك اشتر زمان است » . به گزارش روابط عمومي اين سازمان علي اكبر ناصري در حاشيه ديدار وزير دادگستري از سازمان تعزيرات حكومتي ضمن تاكيد بر اينكه سازمان تعزيرات حكومتي با تمام توان و ظرفيت خود با تخلفات اقتصادي با شدت و قاطعيت برخورد مي نمايد افزود : پيروي از دستورات رئيس محترم دولت دهم در امر مبارزه با تخلفات اقتصادي در دستور كار كاركنان سازمان تعزيرات حكومتي است .

مهد كودك ها در معرض خطر انحرافات خلاف اخلاق قرار دارند. به تازگي سي دي هائي براي كودكان در سطح شهر توزيع شده است كه حاوي مضامين خلاف اخلاق و عرف جامعه اسلامي است . به گزارش خبرنگار اجتماعي جهان اين سي دي ها كه با عنوان « بسته تولد » به طور وسيع در سطح شهر منتشر شده حاوي اشعاري مي باشد كه بر روي تصاويري از صحنه هاي رقص بسياري از كارتون هاي كودكانه مانند زيباي خفته تام و جري شرك موگلي و... قرار داده شده است . همچنين در اين سي دي كه بدون برچسب و به صورت غيرمجاز توزيع شده علاوه بر تكرار صحنه هاي رقص و حركات موزون شخصيتهاي كارتوني روابط آزاد دختر و پسر به شكل وسيعي به نمايش درآمده است . مضامين اشعار اين كه در بعضي از مهد كودك هاي تهران هم براي كودكان پخش مي شود ربطي به محتواي تصويري ندارد و كودك بيننده را به سمت دقت در CD تصاوير هدايت ميكند. علاوه بر سهل انگاري فرهنگي در اين حوزه به نظر مي رسد هيچ نهاد ناظري مراقبت از عملكرد مسئولين مهد كودك ها در قبال وظيفه حرفه اي خود را به عهده نگرفته است و اين مراكز حساس در فضاي مسموم فرهنگي امروز كودكان را بدون مراقبت فكري و برنامه ريزي مدون رها كرده اند.

محمد نوري زاد در پايان جلسه شنبه شب انجمن قلم ايران از ادامه همكاري با اين تشكل نويسندگان انقلابي استعفا داد. به گزارش ايرنا در اين جلسه ابتدا چند نفر از نويسندگان با طرح انتقادات خود نسبت به مواضع و نامه ها و روزنوشتهاي وبلاگي محمد نوري زاد از او خواستند با تصحيح خط مشي اخير خود در اين تشكل بماند و باز هم به عنوان سربازي براي انقلاب و ادبيات ارزشي فعاليت كند. ولي نوري زاد بر مواضع خود پافشاري كرد و گفت : اين من نيستم كه بايد مواضع خود را تغيير دهم بلكه شما بايد از اين پوسته بيرون بياييد. وي با اين حال بر ارادت خود به رهبر معظم انقلاب تاكيد كرد و گفت : من همچنان ايشان را پدر بزرگوار خود مي دانم . نوري زاد در پايان اين جلسه بدون آنكه از سوي اعضاي هيئت مديره انجمن قلم تاكيدي بر رفتن او باشد با نظر خود نامه استعفا از ادامه همكاري در اين انجمن انقلابي را نوشت و به هيئت مديره تحويل داد و افزود : مشي و روش اين انجمن ديگر براي من قابل تحمل نيست .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.